Ωράριο: 09:00 - 16:30
Τηλ. Παραγγελίες: 211 2678 777
0 0,00 

Cart

No products in the cart.

Προβλήματα Παραγγελιών

Λείπει κάτι από την παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω;

Λυπόμαστε για την ταλαιπωρία! Παρακαλούμε στείλτε μας μήνυμα στο info@qualityshop.gr με τον αριθμό παραγγελίας σου και θα φροντίσουμε άμεσα να διορθώσουμε το πρόβλημα.

Παρέλαβα λάθος προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

Ζητάμε συγγνώμη για το λάθος! Στείλε μας φωτογραφία του προϊόντος που παραλάβατε και τον αριθμό της παραγγελίας σας, ώστε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα με αντικατάσταση ή επιστροφή.

Αποστολή

1. Τι να κάνω αν η παραγγελία μου δεν έχει παραδοθεί ακόμα;

Αν η παραγγελία σας δεν έχει φτάσει εντός του αναμενόμενου χρόνου παράδοσης, επικοινωνήστε μαζί μας με τον αριθμό της παραγγελίας σας και θα διερευνήσουμε άμεσα την καθυστέρηση.

Πού μπορώ να βρω πληροφορίες για διεθνείς αποστολές;

Μπορείτε να βρείτε όλες τις λεπτομέρειες για τις διεθνείς αποστολές στη σελίδα Πολιτική Αποστολών ή μπορείτε να μας στείλετε στο info@qualityshop.gr για πληροφορίες ανά χώρα.

Μπορώ να παρακολουθήσω την παράδοση της παραγγελίας μου;

Ναι! Μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας, θα λάβετε έναν αριθμό αποστολής μέσω email. Μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την πορεία του δέματός σας online.

Αλλαγή/Επιστροφές

Αλλαγή προϊόντων

Μπορείτε να κάνετε αλλαγή εντός 14 ημερών από την παραλαβή, αρκεί το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δώσουμε οδηγίες.

Ποιά είναι η πολιτική επιστροφών;

Δεκτές επιστροφές εντός 14 ημερών, εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός αν πρόκειται για λάθος δικό μας.

Πότε θα πάρω τα χρήματά μου πίσω;

Η επιστροφή ολοκληρώνεται εντός 3-7 εργάσιμων από την παραλαβή του προϊόντος πίσω στο κατάστημά μας.

Με την εγγραφή στο Newsletter

Κερδίζετε 10% έκπτωση στην πρώτη σας παραγγελία